Job 15 van 82


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker - sport en vrijetijdsproducten


Functie

Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze zakelijke klanten en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Jouw rol omvat een evenwicht tussen administratieve taken (70%) en commerciële activiteiten (30%).

Jouw takenpakket omvat:

  • Het nauwkeurig opvolgen en verwerken van inkomende orders, van begin tot eind.
  • Het bieden van adequate oplossingen en antwoorden op vragen en problemen van klanten.
  • Het behandelen van klachten op een professionele en doeltreffende manier.
  • Het leveren van ondersteuning aan collega's en het verstrekken van waardevolle input.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een relevante bachelor- of masteropleiding.
  • Bij voorkeur heb je ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent een vlotte communicator in het Nederlands, Engels en Frans.
  • Je hebt een sterke affiniteit met sport en vrijetijdsproducten.
  • Commercieel inzicht en communicatieve vaardigheden zijn jouw troeven.
  • Je kunt effectief omgaan met klachten en 'lastige' klantsituaties.
  • Klanten: Particulieren
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Klanten: Key accounts
  • Key accounts opvolgen
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Bedrijven
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Domein: Postorderverkoop
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Internationaal bedrijf met vestiging in Menen, gekend voor de productie en verkoop van producten ter ondersteuning van actieve gezinnen en buitenmensen, gaande van dakkoffers, fietsendragers, caravanproducten, etc.


  • Een voltijdse positie (39 uur per week) binnen een snelgroeiend bedrijf met een solide financiële basis.
  • Een inspirerende werkomgeving waar kennis en ideeën worden gedeeld.
  • Een competitief salarispakket dat aansluit bij jouw ervaring en achtergrond, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een laptop en een hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Initiatief en doorzettingsvermogen worden sterk gewaardeerd.
  • 29 vakantiedagen, flexibel op te nemen in overleg met jouw team.

Solliciteren

Start People Ieper Mixed
057/20 85 21

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht